Knižní deníček #1 - Dovolená a důvod proč nevycházely recenze

Výsledek obrázku pro aristoteles and Dante
Milý deníčku,
Dnes je 13.8.2018, pěkné to datum na to napsat nějaký zápis do knižního deníčku. Nejdříve bych se ti chtěla svěřit, jaké knížky jsem ulovila.
První z nich je kniha ARISTOTELES A DANTE ODHALUJÍ ZÁHADY VESMÍRU. Popravdě tuhle knížku jsem měla vyhlédnutou hned po tom, co jsem se o ní dozvěděla. Bohužel však nebyly penízky, abych si ji mohla koupit. Díky škole a nedávnému úspěchu, kdy jsem se umístila na 3. místě ve spisovatelské soutěži, jsem dostala poukaz na koupi knihy dle mého výběru. Neváhala jsem a okamžitě brala tuhle knihu. Co však musím říct: Ze začátku mi vůbec nepřipadala čtivá a proto jsem ji dlouho odkládala, teď, kdy mám knihu pomalu dočtenou, mám na knihu úplně jiný názor, který se ale dozvíš v recenzi. Další knihu, kterou jsem ulovila je ZAKÁZANÉ OVOCE, kterou jsem bohužel ještě nestihla rozečíst. Mamka bohužel byla rychlejší a knížku si zabavila pro sebe. Proto doufám, že alespoň na dovolené bude čas tuhle knížku přečíst.
Výsledek obrázku pro zakázané ovoce jojo moyesDalší, co bych ti deníčku chtěla sdělit, je to, že dlouho nevycházely recenze. Tím důvodem je, že jsem měla příliš mnoho práce a tak nějak nebyl čas si udělat pořádně čas na dopsání recenze. Dobrou zprávou však je, že jednu recenzi mám právě rozepsanou a doufám, že ji v nejbližší době dopíši. Neboť dnes v 17:00, odjíždím na dovolenou. Pokud bude čas tam recenzi dopsat, tak slibuji, že konečně nějaká bude. Tsh, a to jsem plánovala být aktivní a nakonec to skončí u dvou recenzí. *Plácne se do čela.*. Nu, co se dá dělat. Možná, že bych mohla psát recenzi místo tohoto deníčku, avšak, knížku, kterou recenzuj, má půjčenou kamarádka a jelikož jsem tak trochu sklerotik, tak si nepamatuji přesně to, co jsem tam chtěla napsat. Proto bych si ráda chtěla oživit paměť. Jak jsem říkala, když bude čas nějakou tu recenzi vydat, vydám ji.  Taktéž se můžeš těšit na to, že mám v plánu nafotit pár krásných fotek knih u moře, na což se i velice těším.
Výsledek obrázku pro waving gif

Tak, tohle by bylo asi vše. Omlouvám se, pokud by to bylo všelijak zmatené, ale takhle to už holt chodí. Moje myšlenky jsou zmatené a látají si, jak se jim zachce. Proto to taky vypadá, jak to vypadá. Doufám, že první zápis není taková ostuda a snad časem to bude vypadat líp a líp. A teď už oficiálně ukončuji tento zápis. Měj se deníčku a zase někdy.